Byaly7 napisał/a: |
Jeśli chodzi samo działanie gry, nie przycina się? |
Byaly7 napisał/a: |
Co do grafiki to specjalnie dużo nad nią nie pracowałem. Uważam, że jest w porządku. |
Byaly7 napisał/a: |
Wiem, iż stylowo to nie wygląda najlepiej ale też nie najgorzej. |
Byaly7 napisał/a: |
Skrzypiące drzwi. Naprawdę osobiście mi nie przeszkadzają. Manualne zamykanie za sobą drzwi nie będzie zbyt dobrą opcją. |
Cytat: |
Dead in MAZE1 |
Cytat: |
Dead by ghoul |
kamiledi15 napisał/a: |
Nie widzę za bardzo sensu tej mechaniki - ani nie pomaga, ani nie przeszkadza, ani nie ma logicznego uzasadnienia - bo kto te drzwi zamyka, duchy? |
msg napisał/a: |
W tej chwili drzwi mogą odciąć od nas wroga i segmentują mapę tak, że wszyscy wrogowie w zasięgu ich węchu nie rzucają się na nas od razu |
msg napisał/a: |
ale sam dźwięk jest dobry (może ciut za głośny) i uważam go za znaczący element gameplayu. Po pierwsze nadaje klimatu, ze względu na to, że NPCe mogą sami otwierać drzwi. Po drugie, z tego samego powodu jest to wskazówka gdzie jest wróg, czy idzie do nas. |
msg napisał/a: |
Zrobiłeś grę po angielsku, przydałby się poważny proof-reading i weryfikacja zawartości. |
msg napisał/a: |
To poziom easy jest za trudny |
kamiledi15 napisał/a: |
Trochę nie rozumiem, jak manualne zamykanie może wpłynąć negatywnie na poziom trudności. |
kamiledi15 napisał/a: |
I zauważyłem, że przy wchodzeniu do nowego labiryntu, gdy na czarnym tle świeci się jego numer przez parę sekund, nadal słychać zamykanie drzwi z poprzedniego labiryntu. To chyba błąd. |
msg napisał/a: |
Podobają mi się efekty cząsteczkowe, dym, eksplozje, krew. Zupełnie za to nie pasują do postaci. Strach pomyśleć, jak dobrze gra by wyglądała, gdyby sprite'y bohatera i potworów miały... no nie wiem... 100 x 100 pikseli zamiast 10x10 |