NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 32
Autor Wiadomość
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
  Wysłany: 17-06-2013, 19:20   [Bitwa NB] 32

Ogłaszam trzydziestą drugą BITWĘ NUKEBOARDS!

:arrow: Temat:
Woda, czyli źródło życia.

Każdy jej potrzebuje, każdy ją chce.
Starczy dla każdego, czy może i nie?
Zaczną się zawody takie, że opadnie wszystkim szczena,
bo udział weźmie Moby Dick, Cthulu i Pies Syrena.
Sporty sportami, a może tak wielki konflikt wodny?
Mnóstwo tematów da się wymyśleć, każdy jest miodny,
jak eksploracja mórz (potrzebna będzie noktowizja)?
Cokolwiek to będzie, to już Twoja własna decyzja.
~Sne.


Od siebie tylko dodam, że pamiętajcie - oryginalny pomysł to połowa sukcesu!

Linki pomocnicze:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Woda
http://en.wikipedia.org/wiki/Ice-nine
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sporty_wodne
http://www.akademiamarato...wne/dieta-2.php
http://pl.wikipedia.org/wiki/Syrena_(mitologia)
http://pl.wikipedia.org/w..._Maria%C5%84ski
http://pl.wikipedia.org/wiki/Okr%C4%99t
https://en.wikipedia.org/wiki/Water_conflict

Gry w tej tematyce: Diver Dan, ORP Burza, Submarine Titans.


:arrow: Wytyczne:
- limit wielkości pracy: 100 MB, ale muzyka w .wav jest niedozwolona,
- maksymalny rozmiar ekranu to 1024x768,
- dozwolone programy: KNP, TGF, MMF, GM, Construct, Game Develop, Game Editor, Novelty, RPG Maker, Stencyl (wszystkie wersje; brak Twojego edytora? Spytaj!),
- plik gry nie musi być odblokowany,
- główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
- jeśli używasz DMC2, plik bass.dll musi być dołączony, tak samo jak pliki CNCS##.DLL,
- praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) lub otwieralny w przeglądarce (jak SWF czy HTML5) i powinna być zarchiwizowana.

:arrow: Przewidywane nagrody:
I miejsce:
- 3000 Punktów Prestiżu!
- przynależność do grupy Bohaterowie!
- specjalny kolor użytkownika!

II miejsce:
- 2250 Punktów Prestiżu!

III miejsce:
- 1500 Punktów Prestiżu!

Dla wszystkich uczestników:
- 750 Punktów Prestiżu!
- Kopia prac na wieczność!

:arrow: Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 30.06 (niedziela), godziny 23:59. Macie 13 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające ok. 3 dni głosowanie. Wiadomość zgłoszeniowa powinna zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).

Do Bitwy, gotowi... START!

PS: Tak, oczywiście bitwa jest oficjalna.
Powodzenia wszystkim tworzącym i niech moc będzie z wami.
 
 
     
Natie 
Bohaterka

Główny edytor: Inny
Pojedynki: nie
Posty: 380

10110 Prestiż
Wysłany: 17-06-2013, 19:44   

+1

A tak serio, jaki to piękny nerdowski numer. Aż chce się wziąć udział! ;>
 
     
Ayth 
Podporucznik


Główny edytor: KNP
Pojedynki: nie
Posty: 686

7700 Prestiż
Wysłany: 17-06-2013, 20:49   

ja tam czekam do 69, pewnie będzie ciekawy temat
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 17-06-2013, 21:31   

Ten wiersz trzeba wykorzystać ? Tzn. to cthulhu itp ?
_________________
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 17-06-2013, 21:33   

Oczywiście że nie, po prostu musisz zinterpretować temat - WODA i na jego podstawie stworzyć grę.

Chociaż nie powiem, że gra na podstawie tego wiersza byłaby... no, czymś.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 17-06-2013, 21:37   

Fadex napisał/a:
Oczywiście że nie, po prostu musisz zinterpretować temat - WODA i na jego podstawie stworzyć grę.

Chociaż nie powiem, że gra na podstawie tego wiersza byłaby... no, czymś.

W sumie, może coś wykorzystam, ale pewnie niewiele ;) Analizując poprzedni konkurs postanowiłem zrobić zupełnie coś innego niż poprzednia gra, nie mam jeszcze zarysu rozgrywki, ale grafikę i fabułę już mam opracowaną.
_________________
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: MMF Express
Posty: 644

18047 Prestiż
Wysłany: 18-06-2013, 09:03   

Niech ktoś zrobi wersję tej gry na PC.
http://www.ocostumes.com/htc/1624590.jpg
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 18-06-2013, 13:39   

"ale muzyka w .wav jest niedozwolona" - a muzyka jest jednoznaczna z dźwiękami ? Np. skoku ? Mam nadzieje, że nie... co do gry - dzisiaj myślałem, mam już prawie całą fabułę, i ciesze się, że wczoraj nie zacząłem jej robić, bo teraz mam super pomysł.
_________________
 
     
pogromca909 
Głupiec


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Skype:
Posty: 147

1212 Prestiż
Wysłany: 18-06-2013, 15:39   

A może być gra o "bańce" wody???
_________________

 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 18-06-2013, 16:26   

Chodzi po prostu o to, żeby nikt nie wrzucał utworów do gry ważących 30 mb każdy :P
Dźwięki w wav są jak najbardziej dozwolone.

@pogromca - na upartego wszystko co ma związek z wodą można podciągnąć (chociaż bańki z czystej wody się nie utworzy). Pamiętaj jednak że później użytkownicy dużą miarę przykładają do zgodności z tematem podczas oceniania.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
pogromca909 
Głupiec


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Skype:
Posty: 147

1212 Prestiż
Wysłany: 18-06-2013, 16:35   

Chodziło mi o żywą kropelkę wody.

Coś takiego:
_________________

 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 18-06-2013, 17:02   

A, to pewnie.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
dng 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Posty: 139

1083 Prestiż
Wysłany: 18-06-2013, 17:08   

Fajne, powodzenia, walczcie o kolor.
_________________
www.cportal.webd.pl
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 19-06-2013, 14:40   

A mam pytanie. Rozdzielczość gry jest w okienku, ale czy można zrobić, że gra jest na pełnym ekranie ? Tzn. np. skalowanie 2x (wychodzi 640,480) i w okół tego czarno, tzn. gra cały czas na fullscreenie, ale widać mniej niż ta rozdzielczość ?
_________________
 
     
dng 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Posty: 139

1083 Prestiż
Wysłany: 19-06-2013, 14:57   

Da radę bez problemu, pamiętam że to w tgfie było banalne. A do mmfa2 zerknę...

W properties Twojej aplikacji zaznacz "maximized on boot-up" i "change resolution mode".

Ach, aż się przypomina pstrykanie crtowego kloca przy zmianie rozdzielczości!

jeśli pomogłem daj pomógł eeheheheheheee
_________________
www.cportal.webd.pl
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group