[Platformowa] Blocker |
Autor |
Wiadomość |
SuchareQ
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 13
172 Prestiż
|
Wysłany: 04-11-2014, 10:18 [Platformowa] Blocker
|
|
|
Tytuł: Blocker
Gatunek: Platformowa
Autor: SuchareQ
Opis:
Będzie to typowa platformówka
z klockiem w roli głównej. Na razie fabuły
nie ma. Gra będzie robiona na podstawowych pluginach
MMF'a. To moja pierwsza gra na tym forum więc proszę
o wyrozumiałość.
Zrzuty ekranu:
Menu
Opcje
Wybór Poziomów
Poziom 1
Download:
Pobierz
Uwagi:
- Dzisiaj będzie Alpha do pobrania! |
_________________ Projekty:
DarkRUN [=---------] 10% |
Ostatnio zmieniony przez SuchareQ 05-11-2014, 18:56, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
gilos99
Sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy Posty: 104
2371 Prestiż
|
Wysłany: 04-11-2014, 18:03
|
|
|
Powiem ci że jak na pierwszą grę jest perfecto. Jestem ciekaw jak bęďą wyglać twoje gry gdy będziesz bardziej doświadczonym klikowcem, ponieważ ta gra (graficznie) jest znakomita. Jeżeli silnika poruszania się jest wbudowanym silnikem mmf2 to jest to gunwo. Moja pierwsza gra była badziewiem dlatego nie krytykuje ostro pierwsze gry. W przypadku każdy będzie cię krytykował za silnik lecz do grafiki nikt nie będzie miał zarzutu wręcz przeciwnie, ja sam nigdy nie stworzyłem równie tak prostych jak i ładnych graficzek. Pozdrawiam! |
_________________
|
|
|
|
|
SuchareQ
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 13
172 Prestiż
|
Wysłany: 04-11-2014, 18:37
|
|
|
gilos99 napisał/a: | Powiem ci że jak na pierwszą grę jest perfecto. Jestem ciekaw jak bęďą wyglać twoje gry gdy będziesz bardziej doświadczonym klikowcem, ponieważ ta gra (graficznie) jest znakomita. Jeżeli silnika poruszania się jest wbudowanym silnikem mmf2 to jest to gunwo. Moja pierwsza gra była badziewiem dlatego nie krytykuje ostro pierwsze gry. W przypadku każdy będzie cię krytykował za silnik lecz do grafiki nikt nie będzie miał zarzutu wręcz przeciwnie, ja sam nigdy nie stworzyłem równie tak prostych jak i ładnych graficzek. Pozdrawiam! |
Dzięki za wsparcie! |
_________________ Projekty:
DarkRUN [=---------] 10% |
|
|
|
|
gilos99
Sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy Posty: 104
2371 Prestiż
|
Wysłany: 04-11-2014, 19:10
|
|
|
Ja wiem czy pozytywny komentarz to wsparcie... XD ale jak bys potrzebował pomocy zawsze pomogę chociaż w mmf2 nie błyszczę wiedzą to 4 miesięczne doświadczenie to zawsze coś xD |
_________________
|
|
|
|
|
Fuse
Szeregowy
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 4
20 Prestiż
|
Wysłany: 04-11-2014, 21:33
|
|
|
Ha! Sam jestem "początkujący", ale też pozwolę sobie "ocenić". Przede wszystkim zachwyca mnie estetyka - tak rzadka wśród "początkujących", że masz u mnie dużego plusa.
Konwencja bloczków? Fakt, niby łatwa, ale podejrzewam że rozwinie się z tego coś fajnego. Czekam na więcej i obserwuję temat. |
_________________ soundcloud.com/szeptemprosze |
Ostatnio zmieniony przez Fuse 20-11-2014, 17:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomogła: 53 razy Posty: 1015
15748 Prestiż
|
Wysłany: 04-11-2014, 21:47
|
|
|
Bardzo fajne, jednak ja bym zmienił tego klocka na coś innego. |
|
|
|
|
gilos99
Sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy Posty: 104
2371 Prestiż
|
Wysłany: 05-11-2014, 07:01
|
|
|
No gracz wygląda jak stercząca kwadratowa kupa. xD fajnie cienie zrobiłeś zwłaszcza to światło xD i tak jak powyżej : estetycznie jest super. Rzadko kogoś pierwsza gra nie zostaje zjhejtowana. Pozdrawiam! |
_________________
|
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8524 Prestiż
|
Wysłany: 05-11-2014, 09:10
|
|
|
Wygląda fajnie, tylko czemu ekran jest pod skosem podzielony na pół na jaśniejszy i ciemniejszy? Trochę to dziwne. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
Fuse
Szeregowy
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 4
20 Prestiż
|
Wysłany: 05-11-2014, 17:51
|
|
|
Dziwne? A nie słyszałeś o cieniu? Nie umiesz sobie tego wyobrazić?
http://i.imgur.com/KDPMOfs.png
EDIT :
rozwalacie mnie z tym cieniem, ale już nie będę spamował kolejnym postem na ten temat...
http://romanx.webd.pl/nb/...w_akcji_100.jpg
serio? zero wyobraźni światłem? |
_________________ soundcloud.com/szeptemprosze |
Ostatnio zmieniony przez Fuse 20-11-2014, 17:59, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Oskar1101
Sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 6 razy Posty: 133
928 Prestiż
|
Wysłany: 05-11-2014, 18:00
|
|
|
Tylko co tam powoduje taki cień? Bardziej mi to wygląda na efekt blasku dodany jako miniaturka prezentująca etap(tak jak robi się w niektórych grach wybór poziomów w menu).
Na razie się o projekcie nie wypowiadam. Czekam na więcej info/download. Na screenach wygląda ładnie. |
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8524 Prestiż
|
Wysłany: 05-11-2014, 18:40
|
|
|
Fuse, no jakoś takiego cienia:
http://i.imgur.com/ufVVQjI.png
nigdy jeszcze nie widziałem. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
SuchareQ
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 13
172 Prestiż
|
Wysłany: 05-11-2014, 18:44
|
|
|
Uwaga! Uwaga!
Właśnie wyszła pierwsza publiczna Alpha 1.3.4!
Changelog
- Nowe Menu
- Opcje!
- Wybór poziomów!
- Możliwość wyłączenia cienia!
- Reset postaci pod przyciskiem "R"
- Powrót do wyboru poziomów pod przyciskiem "ESC"
- Możliwość gry na Full Sceenie(i tak nikt z tego nie skorzysta, bo gra jest w 640x480)!
Sterowanie
Shift - Skakanie
Strzałki - Chodzenie
Strzałka w dół - Zmnienienie się w bloczek (brak zastosowania)
Link do Pobrania:
Download |
_________________ Projekty:
DarkRUN [=---------] 10% |
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8524 Prestiż
|
Wysłany: 05-11-2014, 19:00
|
|
|
Ten cień jest naprawdę dziwny
Tak poza tym - prosta gra, ładnie wykonana, ale ma trochę błędów: czasami po wpadnięciu w przepaść udaje się z niej wyskoczyć, czasami postać na początku poziomu porusza się dwa razy wolniej i kiedy ,,kurczę się" za pomocą strzałki w dół i wejdę w jakąś szczelinę, postać się blokuje i już nie może wyjść. Parę elementów jest trochę brzydszych - czerwone cegły i strzałki na końcu poziomu.
To co mi się szczególnie spodobało to te szklane bloki - zajęło mi trochę czasu zorientowanie się, jak trzeba po nich przejść. Bardzo fajny pomysł.
Gdybyś rozwinął tą grę, to może wyjść całkiem nieźle. Jakieś zagadki związane z Tetrisem, czy coś w tym rodzaju. Od razu mi się skojarzyło z tym:
http://romanx.webd.pl/nb/...ighlight=czarek
Tyle że Blocker wygląda dużo lepiej |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
Ostatnio zmieniony przez kamiledi15 05-11-2014, 19:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Oskar1101
Sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 6 razy Posty: 133
928 Prestiż
|
Wysłany: 05-11-2014, 19:03
|
|
|
No niestety wbudowany ruch platformowy dał o sobie znać i to dotkliwie.
Ładna animacja postaci, fajny ruch kamery, opcje gry bardzo na plus. Do tego możliwość wyłączenia "Cienia". Gra wykonana dobrze pod względem technicznym oraz graficznym(przydały by się jeszcze w menu dodatkowe "animacje" gdy wybierasz jakąś opcję oraz można byłoby trochę skrócić efekt przyciemniania ekranu i dać możliwość klikania gdy jest on odtwarzany) i wielka szkoda że wbudowany ruch platformowy - który się do niczego nie nadaje - zepsuł w pewnym stopniu grywalność. Jak byś go zmienił to gra by była naprawdę bardzo dobra(i nawet nie uwzględniając że jest to twoja pierwsza produkcja) bo teraz jest to tylko walka z bugami ruchu platformowego. |
|
|
|
|
SuchareQ
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 13
172 Prestiż
|
Wysłany: 05-11-2014, 19:16
|
|
|
Dzieki za miłe oceny
kamiledi15 napisał/a: | czasami postać na początku poziomu porusza się dwa razy wolniej i kiedy ,,kurczę się za pomocą strzałki w dół i wejdę w jakąś szczelinę, postać się blokuje i już nie może wyjść. |
Możesz powiedzieć gdzie się tak dzieje? Poziom? Cokolwiek?
kamiledi15 napisał/a: | Parę elementów jest trochę brzydszych - czerwone cegły i strzałki na końcu poziomu. |
Postaram się to poprawić, ok?
Oskar1101 napisał/a: | No niestety wbudowany ruch platformowy dał o sobie znać i to dotkliwie. |
Wiem, ale niestety nie mam zielonego pojęcia na temat tworzenia własnego ruchu platformowego.
Oskar1101 napisał/a: | przydały by się jeszcze w menu dodatkowe animacje gdy wybierasz jakąś opcję oraz można byłoby trochę skrócić efekt przyciemniania ekranu i dać możliwość klikania gdy jest on odtwarzany |
O co biega z tym klikaniem? |
_________________ Projekty:
DarkRUN [=---------] 10% |
|
|
|
|
|