NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Platformowa] Blocker
Autor Wiadomość
SuchareQ 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 13

172 Prestiż
  Wysłany: 04-11-2014, 10:18   [Platformowa] Blocker

Tytuł: Blocker

Gatunek: Platformowa

Autor: SuchareQ

Opis:
Będzie to typowa platformówka
z klockiem w roli głównej. Na razie fabuły
nie ma. Gra będzie robiona na podstawowych pluginach
MMF'a. To moja pierwsza gra na tym forum więc proszę
o wyrozumiałość. :)

Zrzuty ekranu:
Menu
Opcje
Wybór Poziomów
Poziom 1

Download:
Pobierz

Uwagi:
- Dzisiaj będzie Alpha do pobrania! :D
_________________
Projekty:
DarkRUN [=---------] 10%
Ostatnio zmieniony przez SuchareQ 05-11-2014, 18:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
gilos99 
Sierżant


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 104

2371 Prestiż
Wysłany: 04-11-2014, 18:03   

Powiem ci że jak na pierwszą grę jest perfecto. Jestem ciekaw jak bęďą wyglać twoje gry gdy będziesz bardziej doświadczonym klikowcem, ponieważ ta gra (graficznie) jest znakomita. Jeżeli silnika poruszania się jest wbudowanym silnikem mmf2 to jest to gunwo. Moja pierwsza gra była badziewiem dlatego nie krytykuje ostro pierwsze gry. W przypadku każdy będzie cię krytykował za silnik lecz do grafiki nikt nie będzie miał zarzutu wręcz przeciwnie, ja sam nigdy nie stworzyłem równie tak prostych jak i ładnych graficzek. Pozdrawiam!
_________________
 
     
SuchareQ 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 13

172 Prestiż
Wysłany: 04-11-2014, 18:37   

gilos99 napisał/a:
Powiem ci że jak na pierwszą grę jest perfecto. Jestem ciekaw jak bęďą wyglać twoje gry gdy będziesz bardziej doświadczonym klikowcem, ponieważ ta gra (graficznie) jest znakomita. Jeżeli silnika poruszania się jest wbudowanym silnikem mmf2 to jest to gunwo. Moja pierwsza gra była badziewiem dlatego nie krytykuje ostro pierwsze gry. W przypadku każdy będzie cię krytykował za silnik lecz do grafiki nikt nie będzie miał zarzutu wręcz przeciwnie, ja sam nigdy nie stworzyłem równie tak prostych jak i ładnych graficzek. Pozdrawiam!

Dzięki za wsparcie! ;)
_________________
Projekty:
DarkRUN [=---------] 10%
 
 
     
gilos99 
Sierżant


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 104

2371 Prestiż
Wysłany: 04-11-2014, 19:10   

Ja wiem czy pozytywny komentarz to wsparcie... XD ale jak bys potrzebował pomocy zawsze pomogę chociaż w mmf2 nie błyszczę wiedzą to 4 miesięczne doświadczenie to zawsze coś xD
_________________
 
     
Fuse 
Szeregowy


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 4

20 Prestiż
Wysłany: 04-11-2014, 21:33   

Ha! Sam jestem "początkujący", ale też pozwolę sobie "ocenić". Przede wszystkim zachwyca mnie estetyka - tak rzadka wśród "początkujących", że masz u mnie dużego plusa.
Konwencja bloczków? Fakt, niby łatwa, ale podejrzewam że rozwinie się z tego coś fajnego. Czekam na więcej i obserwuję temat.
_________________
soundcloud.com/szeptemprosze
Ostatnio zmieniony przez Fuse 20-11-2014, 17:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 04-11-2014, 21:47   

Bardzo fajne, jednak ja bym zmienił tego klocka na coś innego.
 
     
gilos99 
Sierżant


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 104

2371 Prestiż
Wysłany: 05-11-2014, 07:01   

No gracz wygląda jak stercząca kwadratowa kupa. xD fajnie cienie zrobiłeś zwłaszcza to światło xD i tak jak powyżej : estetycznie jest super. Rzadko kogoś pierwsza gra nie zostaje zjhejtowana. Pozdrawiam!
_________________
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8524 Prestiż
Wysłany: 05-11-2014, 09:10   

Wygląda fajnie, tylko czemu ekran jest pod skosem podzielony na pół na jaśniejszy i ciemniejszy? Trochę to dziwne.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Fuse 
Szeregowy


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Posty: 4

20 Prestiż
Wysłany: 05-11-2014, 17:51   

Dziwne? A nie słyszałeś o cieniu? Nie umiesz sobie tego wyobrazić?

http://i.imgur.com/KDPMOfs.png

EDIT :

rozwalacie mnie z tym cieniem, ale już nie będę spamował kolejnym postem na ten temat...

http://romanx.webd.pl/nb/...w_akcji_100.jpg

serio? zero wyobraźni światłem?
_________________
soundcloud.com/szeptemprosze
Ostatnio zmieniony przez Fuse 20-11-2014, 17:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Oskar1101 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 6 razy
Posty: 133

928 Prestiż
Wysłany: 05-11-2014, 18:00   

Tylko co tam powoduje taki cień? Bardziej mi to wygląda na efekt blasku dodany jako miniaturka prezentująca etap(tak jak robi się w niektórych grach wybór poziomów w menu).
Na razie się o projekcie nie wypowiadam. Czekam na więcej info/download. Na screenach wygląda ładnie.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8524 Prestiż
Wysłany: 05-11-2014, 18:40   

Fuse, no jakoś takiego cienia:
http://i.imgur.com/ufVVQjI.png
nigdy jeszcze nie widziałem.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
SuchareQ 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 13

172 Prestiż
Wysłany: 05-11-2014, 18:44   

Uwaga! Uwaga!
Właśnie wyszła pierwsza publiczna Alpha 1.3.4!

Changelog
- Nowe Menu
- Opcje!
- Wybór poziomów!
- Możliwość wyłączenia cienia!
- Reset postaci pod przyciskiem "R"
- Powrót do wyboru poziomów pod przyciskiem "ESC"
- Możliwość gry na Full Sceenie(i tak nikt z tego nie skorzysta, bo gra jest w 640x480)!

Sterowanie
Shift - Skakanie
Strzałki - Chodzenie
Strzałka w dół - Zmnienienie się w bloczek (brak zastosowania)

Link do Pobrania:
Download
_________________
Projekty:
DarkRUN [=---------] 10%
 
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8524 Prestiż
Wysłany: 05-11-2014, 19:00   

Ten cień jest naprawdę dziwny :)
Tak poza tym - prosta gra, ładnie wykonana, ale ma trochę błędów: czasami po wpadnięciu w przepaść udaje się z niej wyskoczyć, czasami postać na początku poziomu porusza się dwa razy wolniej i kiedy ,,kurczę się" za pomocą strzałki w dół i wejdę w jakąś szczelinę, postać się blokuje i już nie może wyjść. Parę elementów jest trochę brzydszych - czerwone cegły i strzałki na końcu poziomu.
To co mi się szczególnie spodobało to te szklane bloki - zajęło mi trochę czasu zorientowanie się, jak trzeba po nich przejść. Bardzo fajny pomysł.
Gdybyś rozwinął tą grę, to może wyjść całkiem nieźle. Jakieś zagadki związane z Tetrisem, czy coś w tym rodzaju. Od razu mi się skojarzyło z tym:
http://romanx.webd.pl/nb/...ighlight=czarek
Tyle że Blocker wygląda dużo lepiej :)
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
Ostatnio zmieniony przez kamiledi15 05-11-2014, 19:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Oskar1101 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 6 razy
Posty: 133

928 Prestiż
Wysłany: 05-11-2014, 19:03   

No niestety wbudowany ruch platformowy dał o sobie znać i to dotkliwie.
Ładna animacja postaci, fajny ruch kamery, opcje gry bardzo na plus. Do tego możliwość wyłączenia "Cienia". Gra wykonana dobrze pod względem technicznym oraz graficznym(przydały by się jeszcze w menu dodatkowe "animacje" gdy wybierasz jakąś opcję oraz można byłoby trochę skrócić efekt przyciemniania ekranu i dać możliwość klikania gdy jest on odtwarzany) i wielka szkoda że wbudowany ruch platformowy - który się do niczego nie nadaje - zepsuł w pewnym stopniu grywalność. Jak byś go zmienił to gra by była naprawdę bardzo dobra(i nawet nie uwzględniając że jest to twoja pierwsza produkcja) bo teraz jest to tylko walka z bugami ruchu platformowego.
 
     
SuchareQ 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 13

172 Prestiż
Wysłany: 05-11-2014, 19:16   

Dzieki za miłe oceny ;)
kamiledi15 napisał/a:
czasami postać na początku poziomu porusza się dwa razy wolniej i kiedy ,,kurczę się za pomocą strzałki w dół i wejdę w jakąś szczelinę, postać się blokuje i już nie może wyjść.

Możesz powiedzieć gdzie się tak dzieje? Poziom? Cokolwiek?
kamiledi15 napisał/a:
Parę elementów jest trochę brzydszych - czerwone cegły i strzałki na końcu poziomu.

Postaram się to poprawić, ok? :)
Oskar1101 napisał/a:
No niestety wbudowany ruch platformowy dał o sobie znać i to dotkliwie.

Wiem, ale niestety nie mam zielonego pojęcia na temat tworzenia własnego ruchu platformowego.
Oskar1101 napisał/a:
przydały by się jeszcze w menu dodatkowe animacje gdy wybierasz jakąś opcję oraz można byłoby trochę skrócić efekt przyciemniania ekranu i dać możliwość klikania gdy jest on odtwarzany

O co biega z tym klikaniem? :P
_________________
Projekty:
DarkRUN [=---------] 10%
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group