|
|
[Przygodowa] The Island Story |
Autor |
Wiadomość |
Izaak
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 10
1677 Prestiż
|
Wysłany: 22-06-2019, 20:30 [Przygodowa] The Island Story
|
|
|
Tytuł: The Island Story
Gatunek: Przygodowa
Autor: Sebastian Żaczek
Grafika: Sebastian Żaczek (Photoshop, Inkscape + tablet graficzny HUION 1060)
Dźwięk: Freesound.org (obróbka w FL Studio)
Muzyka: Blue Dot Sessions, Dave Merson Hess
Opis:
Samolot rozbija się na nieznanej nam wyspie. Z życiem uchodzi jedynie główny bohater, który od tej pory ma za cel wyrwanie się z tego miejsca. Jak się okazuje wyspa posiada swoich mieszkańców, tych dobrych znajdujących się głównie na terenie wioski w centrum wyspy (ale nie tylko) oraz tych złych - tubylców, którzy jakiś czas przed naszym przybyciem wyłonili się ze wschodniej części wyspy i panoszą się po niej w poszukiwaniu ropy.
Wykonując kolejne zadania, polując, zabijając złowrogich tubylców itd. zdobywamy punkty (gwiazdki) będące swego rodzaju walutą, za którą kupimy u handlarzy nową broń, czy odbudujemy mosty do kolejnych części wyspy.
Gra stawia przed nami szereg wyzwań w postaci wcześniej wspomnianych zadań, które poprowadzą nas w konkretne miejsca, zmuszą do niszczenia silosów z paliwem czy naprawy anten radiowych rozrzuconych po wyspie.
Gra oferuje kontrolę postaci za pomocą myszy i klawiatury, bądź pada (obecnie testuję projekt padem od Xbox 360).
Na koniec pytanie do was. Czy próbowaliście może konfrontować swoje projekty z wydawcami gier indie? Jeśli tak, to z jakimi?
Zrzuty ekranu:
Wideo:
Gameplay trailer z wersji alpha
Strona projektu:
http://www.sebastianzaczek.com |
|
|
|
|
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 76 razy Posty: 1411
40082 Prestiż
|
Wysłany: 22-06-2019, 21:19
|
|
|
Wygląda ślicznie. Będą platformy mobilne? Będzie wersja angielska?
Trochę ta broń automatyczna nie pasuje mi do klimatu i jest mało uzasadniona w tych warunkach, no chyba, że bohater przewoził akurat cały arsenał razem z koką na przemyt. Mimo to wydawałoby się, że w takim miejscu jak wyspa ze społecznością bez połączenia z resztą świata nie będzie dysponowała bronią palną, więc po pierwsze amunicja powinna być na wagę złota (a nie, że 15 naboi potrzeba do powalenia jakiegoś bizona) a po drugie taka wioska nie będzie miała magazynków, więc ponownie punkt "po pierwsze". Mam nadzieję, że zaczyna się ze sztyletem wyciosanym z kamienia albo cuś. Nie wiem, Primitive Technology strasznie mi się z tym kojarzy mimo, że to nie ten klimat.
Izaak napisał/a: | Na koniec pytanie do was. Czy próbowaliście może konfrontować swoje projekty z wydawcami gier indie? Jeśli tak, to z jakimi? |
Niestety, ja mam tylko jeden kawałek informacji na ten temat. "Unikać Fat Dog Games". |
_________________ |
|
|
|
|
Izaak
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 10
1677 Prestiż
|
Wysłany: 22-06-2019, 22:04
|
|
|
Dzięki za uwagi.
Gra jest cały czas modyfikowana i sam zastanawiałem się nad dodaniem prowizorycznej maczety, którą zdobędziemy na początku rozgrywki nad czym raczej zacznę pracować.
W planach mam dodać kilka elementów otoczenia dających graczowi do zrozumienia, iż "coś większego" znajdowało się niegdyś na owej wyspie, co już mogą sugerować linie energetyczne rozciągnięte nad wyspą. Zostałem jednak obecnie bez tabletu graficznego, więc tylko jak go sobie zorganizuję zajmę się tym, grafiką i animacją maczety oraz paroma innymi rzeczami, które pozostały do dorysowania.
Nad językiem angielskim właśnie pracuję, natomiast gra ukaże się wyłącznie na platformę Windows, chyba, że wie ktoś jak wygląda sprawa z eksporterem na Xbox? Nigdy nie posiadałem tego eksportera, więc nie mam pojęcia, czy wystarczy właściwy build, czy dodatkowe mechaniki.
Co do FDG, to właśnie słyszałem, że rzucają kasą na prawo i lewo, ale może już się skończyło, patrząc na ich raporty finansowe z pierwszego kwartału 2019 xD |
|
|
|
|
jarlfenrir
Generał brygady
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 22-06-2019, 23:00
|
|
|
msg napisał/a: | wydawałoby się, że w takim miejscu jak wyspa ze społecznością bez połączenia z resztą świata nie będzie dysponowała bronią palną |
Z opisy gry wynika, że tylko ci źli są tubylcami, więc ci dobrzy są przyjezdni. A skoro tak, to mogli zabrać ze sobą kilka skrzynek broni i amunicji
Gra wygląda fajnie i profesjonalnie. Mam nadzieję, że uda Ci się ją wydać |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|