[Inna] Infinite Angle |
Autor |
Wiadomość |
HappyOrange
Plutonowy
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 91
2544 Prestiż
|
Wysłany: 31-10-2015, 17:04 [Inna] Infinite Angle
|
|
|
Tytuł: Infinite Angle
Gatunek: Horror
Autor: HappyOrange
Grafika: HappyOrange
Dźwięk: Internet/własne
Muzyka: Jeszcze nie ma.../darmowe utwory z internetu
AKTUALIZACJE:
Udało mi się zmniejszyć zużycie RAM'u (z 1200MB do 350MB!), zwiększyć płynność gry, popracować nad linią fabularną, ulepszyć pole widzenia (bez ogromnej pomocy użytkownika OLEKOLEK1000 pole widzenia pozostałoby bez zmian) (jest większe, płynniejsze i działa z drzwiami) i system wentylacji (po którym będziemy się przemieszczać). Poniżej znajduje się
NOWY MATERIAŁ Z GRY (muzyka użyta w materiale nie pojawi się w finalnej wersji gry)
Udało mi się stworzyć sztuczną inteligencję dla przeciwnika, która jest losowa, ma własne pole widzenia, wymija ściany, rozgląda się i idzie w wybrane przez siebie lokacje. Przeciwnik czasami może się zglitchować i na razie nie ma kolizji z drzwiami.
Opis:
FABUŁA JEST CIĄGLE PISANA, WIĘC OPIS FABUŁY CIĄGLE SIĘ ZMIENIA. TEN PONIŻEJ NIE JEST AKTUALNY.
Minęło sporo czasu od ostatniej akcji zabójców mających status miejskiej legendy. Ich charakterystyczną cechą były gumowe maski zwierząt. Fani teorii spiskowych wierzą, że zbrodniarze zginęli z własnej broni podczas ostatniej akcji. Niedawno odnaleziono 5 oryginalnych masek pięciu zabójców. Maski mają ogromną wartość pieniężną. Aktualny właściciel masek, milioner wybudował specjalne muzeum/pizzerię, gdzie można podziwiać owe maski nałożone na manekiny. Pomysł budowli okazał się strzałem w dziesiątkę, właściciel zarabiał ogromną sumę na pomyśle. Z niewyjaśnionych przyczyn, manekiny przemieszczały się od północy do szóstej rano. Właściciel chcąc to ukryć zamykał budynek w określonych godzinach i zostawiał go nam, ochroniarzowi.
Gra jest połączeniem produkcji Hotline Miami z Five Nights At Freddy's i jest z gatunku survival horror.
GAMEPLAY ZAWIERAJĄCY ROZGRYWKĘ (bo wcześniejsze materiały były tylko pokazówkami terenu)
Zrzuty ekranu z wcześniejszych wersji:
Uwagi:
Poszukuję muzyka |
|
|
|
|
Aha
TenKtóregoImieniaNie WolnoWymawiaćDobrze
Główny edytor:
Pomógł: 9 razy Posty: 340
18611 Prestiż
|
Wysłany: 31-10-2015, 20:06
|
|
|
Fajny klimat, który bardzo dobrze dopełnia muzyka, ciekawe otoczenie mimo że grafika jest dosyć prosta, good job. Chociaż wydaje mi się, że ten rodzaj latarki ("klockowaty") może być nieco męczący przy dłuższym graniu
PS. Jeśli muzyka nie jest twoja, to pamiętaj żeby podać dokładniejsze informacje o autorach niż "internet" i upewnij się że nie łamiesz jej licencji
Jestem ciekaw co wyjdzie z tego projektu |
|
|
|
|
HappyOrange
Plutonowy
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 91
2544 Prestiż
|
Wysłany: 01-11-2015, 01:05
|
|
|
Yumohu napisał/a: | rodzaj latarki (klockowaty) | No właśnie to nie jest latarka, a pole widzenia bohatera. Chciałbym zrobić inne, ale nie potrafię. Tylko ten rodzaj pozwala nie patrzeć przez ściany i drzwi. Jeżeli znasz jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu, to byłbym bardzo wdzięczny |
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8524 Prestiż
|
Wysłany: 01-11-2015, 19:30
|
|
|
Ciekawe, jak będzie wyglądał kontakt z przeciwnikami. Będziemy walczyć, czy tylko uciekać? Skąd będziemy wiedzieć, że wróg się zbliża? Fajnie by było zobaczyć coś w stylu Penumbry z widokiem z góry, chętnie bym w takie coś zagrał. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
HappyOrange
Plutonowy
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 91
2544 Prestiż
|
Wysłany: 01-11-2015, 19:34
|
|
|
kamiledi15 napisał/a: | Będziemy walczyć, czy tylko uciekać? |
Uciekać i chować się.
kamiledi15 napisał/a: | Skąd będziemy wiedzieć, że wróg się zbliża? |
Po coraz to większych odgłosach kroków i za pomocą kamer w biurze. |
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8524 Prestiż
|
Wysłany: 01-11-2015, 19:54
|
|
|
No to bardzo dobrze, bo w 2d jest mało takich gier, więc chętnie zagram. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
HappyOrange
Plutonowy
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 91
2544 Prestiż
|
Wysłany: 05-01-2016, 23:01
|
|
|
Jakby co, jest aktualizacja nagrania z gry i edycja fabuły |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 06-01-2016, 14:02
|
|
|
Bardzo fajnie się to prezentuje, aż jestem miło zaskoczony. Schludnie wykonane, powodzenia w projekcie . |
_________________
|
|
|
|
|
Rexu
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 06-01-2016, 14:25
|
|
|
Bardzo widoczne są ślady Hotline Miami na mapach, a że horror? No nie wiem. Powodzenia |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
|
HappyOrange
Plutonowy
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 91
2544 Prestiż
|
Wysłany: 06-01-2016, 23:17
|
|
|
Rexu napisał/a: | a że horror? No nie wiem. | Ten teaser pokazuje w jakich klimatach będzie gra. Psychodela całkowita, ale sensowna! |
Ostatnio zmieniony przez HappyOrange 12-03-2016, 12:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pogromca909
Głupiec
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 147
1212 Prestiż
|
Wysłany: 12-03-2016, 10:35
|
|
|
słabo...wygląda jakby był taki trochę na siłę
imo |
_________________
|
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 12-03-2016, 12:59
|
|
|
Sama gra wygląda bardzo fajnie. Do horroru trochę jej brakuje co prawda, ale psychodelik na miarę Hotline Miami jak najbardziej z tego może wyjść.
Co do wiadomości - czy tam jest "You are reached the wrong number"? Jeśli tak to zamiast "are" powinno być "have" poza tym za krótki fragment żeby ocenić czy jest to fajny efekt, wydaje mi się że przy dłuższych konwersacjach byłby po prostu irytujący. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
HappyOrange
Plutonowy
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 91
2544 Prestiż
|
Wysłany: 12-03-2016, 13:24
|
|
|
Wiem, mój błąd
[ Dodano: 08-05-2016, 22:38 ]
Jest aktualizacja opisu jakby co
[ Dodano: 29-06-2016, 00:21 ]
Teraz jest całkiem solidna aktualizacja, bo zawierająca materiał z faktycznej już rozgrywki. Wersji alfa, ale już rozgrywki! |
|
|
|
|
DFSTR
Dezerter
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Pomógł: 1 raz Posty: 177
308 Prestiż
|
Wysłany: 02-11-2016, 17:39
|
|
|
Jakieś nowiny co na temat tejże wspaniałej gry? |
|
|
|
|
HappyOrange
Plutonowy
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 91
2544 Prestiż
|
Wysłany: 07-11-2016, 23:27
|
|
|
Draggel napisał/a: | Jakieś nowiny co na temat tejże wspaniałej gry? | Tak, wyszła darmowa ALFA, oto link na stronę GameJolt . |
|
|
|
|
|