NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Inna] Infinite Angle
Autor Wiadomość
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 91

2544 Prestiż
  Wysłany: 31-10-2015, 17:04   [Inna] Infinite Angle

Tytuł: Infinite Angle

Gatunek: Horror

Autor: HappyOrange
Grafika: HappyOrange
Dźwięk: Internet/własne
Muzyka: Jeszcze nie ma.../darmowe utwory z internetu

AKTUALIZACJE:

Udało mi się zmniejszyć zużycie RAM'u (z 1200MB do 350MB!), zwiększyć płynność gry, popracować nad linią fabularną, ulepszyć pole widzenia (bez ogromnej pomocy użytkownika OLEKOLEK1000 pole widzenia pozostałoby bez zmian) (jest większe, płynniejsze i działa z drzwiami) i system wentylacji (po którym będziemy się przemieszczać). Poniżej znajduje się
NOWY MATERIAŁ Z GRY (muzyka użyta w materiale nie pojawi się w finalnej wersji gry)

Udało mi się stworzyć sztuczną inteligencję dla przeciwnika, która jest losowa, ma własne pole widzenia, wymija ściany, rozgląda się i idzie w wybrane przez siebie lokacje. Przeciwnik czasami może się zglitchować i na razie nie ma kolizji z drzwiami.

Opis:

FABUŁA JEST CIĄGLE PISANA, WIĘC OPIS FABUŁY CIĄGLE SIĘ ZMIENIA. TEN PONIŻEJ NIE JEST AKTUALNY.

Minęło sporo czasu od ostatniej akcji zabójców mających status miejskiej legendy. Ich charakterystyczną cechą były gumowe maski zwierząt. Fani teorii spiskowych wierzą, że zbrodniarze zginęli z własnej broni podczas ostatniej akcji. Niedawno odnaleziono 5 oryginalnych masek pięciu zabójców. Maski mają ogromną wartość pieniężną. Aktualny właściciel masek, milioner wybudował specjalne muzeum/pizzerię, gdzie można podziwiać owe maski nałożone na manekiny. Pomysł budowli okazał się strzałem w dziesiątkę, właściciel zarabiał ogromną sumę na pomyśle. Z niewyjaśnionych przyczyn, manekiny przemieszczały się od północy do szóstej rano. Właściciel chcąc to ukryć zamykał budynek w określonych godzinach i zostawiał go nam, ochroniarzowi.

Gra jest połączeniem produkcji Hotline Miami z Five Nights At Freddy's i jest z gatunku survival horror.

GAMEPLAY ZAWIERAJĄCY ROZGRYWKĘ (bo wcześniejsze materiały były tylko pokazówkami terenu)

Zrzuty ekranu z wcześniejszych wersji:









Uwagi:
Poszukuję muzyka :)
 
     
Aha 
TenKtóregoImieniaNie WolnoWymawiaćDobrze


Główny edytor: Fusion 2.5
Pomógł: 9 razy
Posty: 340

18611 Prestiż
Wysłany: 31-10-2015, 20:06   

Fajny klimat, który bardzo dobrze dopełnia muzyka, ciekawe otoczenie mimo że grafika jest dosyć prosta, good job. Chociaż wydaje mi się, że ten rodzaj latarki ("klockowaty") może być nieco męczący przy dłuższym graniu

PS. Jeśli muzyka nie jest twoja, to pamiętaj żeby podać dokładniejsze informacje o autorach niż "internet" i upewnij się że nie łamiesz jej licencji :)

Jestem ciekaw co wyjdzie z tego projektu
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 91

2544 Prestiż
Wysłany: 01-11-2015, 01:05   

Yumohu napisał/a:
rodzaj latarki (klockowaty)
No właśnie to nie jest latarka, a pole widzenia bohatera. Chciałbym zrobić inne, ale nie potrafię. Tylko ten rodzaj pozwala nie patrzeć przez ściany i drzwi. Jeżeli znasz jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu, to byłbym bardzo wdzięczny :)
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8524 Prestiż
Wysłany: 01-11-2015, 19:30   

Ciekawe, jak będzie wyglądał kontakt z przeciwnikami. Będziemy walczyć, czy tylko uciekać? Skąd będziemy wiedzieć, że wróg się zbliża? Fajnie by było zobaczyć coś w stylu Penumbry z widokiem z góry, chętnie bym w takie coś zagrał.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 91

2544 Prestiż
Wysłany: 01-11-2015, 19:34   

kamiledi15 napisał/a:
Będziemy walczyć, czy tylko uciekać?

Uciekać i chować się.
kamiledi15 napisał/a:
Skąd będziemy wiedzieć, że wróg się zbliża?

Po coraz to większych odgłosach kroków i za pomocą kamer w biurze.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8524 Prestiż
Wysłany: 01-11-2015, 19:54   

No to bardzo dobrze, bo w 2d jest mało takich gier, więc chętnie zagram.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 91

2544 Prestiż
Wysłany: 05-01-2016, 23:01   

Jakby co, jest aktualizacja nagrania z gry i edycja fabuły ;)
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 06-01-2016, 14:02   

Bardzo fajnie się to prezentuje, aż jestem miło zaskoczony. Schludnie wykonane, powodzenia w projekcie ;) .
_________________
 
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 06-01-2016, 14:25   

Bardzo widoczne są ślady Hotline Miami na mapach, a że horror? No nie wiem. Powodzenia ;)
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 91

2544 Prestiż
Wysłany: 06-01-2016, 23:17   

Rexu napisał/a:
a że horror? No nie wiem.
Ten teaser pokazuje w jakich klimatach będzie gra. Psychodela całkowita, ale sensowna! :D
Ostatnio zmieniony przez HappyOrange 12-03-2016, 12:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
pogromca909 
Głupiec


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Skype:
Posty: 147

1212 Prestiż
Wysłany: 12-03-2016, 10:35   

słabo...wygląda jakby był taki trochę na siłę

imo
_________________

 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 12-03-2016, 12:59   

Sama gra wygląda bardzo fajnie. Do horroru trochę jej brakuje co prawda, ale psychodelik na miarę Hotline Miami jak najbardziej z tego może wyjść.

Co do wiadomości - czy tam jest "You are reached the wrong number"? Jeśli tak to zamiast "are" powinno być "have" ;) poza tym za krótki fragment żeby ocenić czy jest to fajny efekt, wydaje mi się że przy dłuższych konwersacjach byłby po prostu irytujący.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 91

2544 Prestiż
Wysłany: 12-03-2016, 13:24   

Fadex napisał/a:
You are
Wiem, mój błąd :)

[ Dodano: 08-05-2016, 22:38 ]
Jest aktualizacja opisu jakby co ;)

[ Dodano: 29-06-2016, 00:21 ]
Teraz jest całkiem solidna aktualizacja, bo zawierająca materiał z faktycznej już rozgrywki. Wersji alfa, ale już rozgrywki!
 
     
DFSTR 
Dezerter


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: tak
Pomógł: 1 raz
Posty: 177

308 Prestiż
Wysłany: 02-11-2016, 17:39   

Jakieś nowiny co na temat tejże wspaniałej gry?
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 91

2544 Prestiż
Wysłany: 07-11-2016, 23:27   

Draggel napisał/a:
Jakieś nowiny co na temat tejże wspaniałej gry?
Tak, wyszła darmowa ALFA, oto link na stronę GameJolt .
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group