NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Construct] Zapisywalne / wczytywalne płótna.
Autor Wiadomość
rafradek 
Starszy sierżant


Pojedynki: tak
Pomógł: 8 razy
Posty: 184

5090 Prestiż
  Wysłany: 11-12-2012, 22:31   [Construct] Zapisywalne / wczytywalne płótna.

Użyteczne przy wczytywaniu / zapisywaniu obrazków z płótna.

Potrzebne pluginy:
Image Manipulator
Sprite
Canvas
Texture Setter

1.Wczytywanie pliku
Dodaj akcję Image Manipulator: Load Image z położeniem pliku obrazu
Potem drugą akcję tego samego obiektu: Copy to sprite wybierając dowolny obiekt sprite.
Teraz dodaj akcję Canvas: Set width z parametrem ImageManipulator.GetImageWidth
Analogicznie: Canvas: Set height z parametrem ImageManipulator.GetImageHeight
W końcu akcja Texture Setter: Give Texture wybierając sprite jako pierwszy obiekt, canvas jako drugi.

2.Zapisywanie pliku
Na początek akcja Texture Setter: Give Texture wybierając canvas jako pierwszy obiekt, sprite jako drugi.
Potem akcję Image Manipulator: Copy from sprite wybierając ten obiekt sprite
Kolejna akcja tego obiektu: Crop z parametrami 0, 0 , Sprite.OriginalWidth, Sprite.OriginalHeight
W końcu zapis obrazu: Image Manipulator: Save PNG/BMP/JPG image podając nazwę pliku.
_________________
Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%

Zawsze dopracowane gry
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group