rafradek
Starszy sierżant
Pojedynki: tak
Pomógł: 8 razy Posty: 184
5090 Prestiż
|
Wysłany: 11-12-2012, 22:31 [Construct] Zapisywalne / wczytywalne płótna.
|
|
|
Użyteczne przy wczytywaniu / zapisywaniu obrazków z płótna.
Potrzebne pluginy:
Image Manipulator
Sprite
Canvas
Texture Setter
1.Wczytywanie pliku
Dodaj akcję Image Manipulator: Load Image z położeniem pliku obrazu
Potem drugą akcję tego samego obiektu: Copy to sprite wybierając dowolny obiekt sprite.
Teraz dodaj akcję Canvas: Set width z parametrem ImageManipulator.GetImageWidth
Analogicznie: Canvas: Set height z parametrem ImageManipulator.GetImageHeight
W końcu akcja Texture Setter: Give Texture wybierając sprite jako pierwszy obiekt, canvas jako drugi.
2.Zapisywanie pliku
Na początek akcja Texture Setter: Give Texture wybierając canvas jako pierwszy obiekt, sprite jako drugi.
Potem akcję Image Manipulator: Copy from sprite wybierając ten obiekt sprite
Kolejna akcja tego obiektu: Crop z parametrami 0, 0 , Sprite.OriginalWidth, Sprite.OriginalHeight
W końcu zapis obrazu: Image Manipulator: Save PNG/BMP/JPG image podając nazwę pliku. |
_________________ Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%
Zawsze dopracowane gry |
|