[Bitwa NB] 33 |
Autor |
Wiadomość |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 11-11-2013, 22:29 [Bitwa NB] 33
|
|
|
Ogłaszam trzydziestą trzecią BITWĘ NUKEBOARDS!
Temat:
Gra z bardzo ograniczonym czasem
Logiczna? Zręcznościowa? RPG? A może wszystkie na raz? Ważne tylko żeby nie trwały zbyt długo!
Uściślając - główną trudnością gry ma być jej wyjątkowo krótki limit czasowy. Nie podaję dokładnie jaki to ma być limit, gdyż do każdej gry inny będzie odpowiedni - przykłady poniżej.
Gry w danej tematyce:
-Half Minute Hero - uratuj świat w 30 sekund! (Z Boginią Czasu do pomocy!)
-McPixel - zapobiegnij katastrofie w 15 sekund!
-Furia Czterech Sekund - ...zrób coś w 4 sekundy!
Wytyczne:
- limit wielkości pracy: 100 MB, ale muzyka w .wav jest niedozwolona,
- maksymalny rozmiar ekranu to 1024x768,
- dozwolone programy: KNP, TGF, MMF, GM, Construct, Game Develop, Game Editor, Novelty (jeśli ktoś potrafi zrobić grę zgodną z tematem ), RPG Maker, Stencyl (wszystkie wersje; brak Twojego edytora? Spytaj!),
- plik gry nie musi być odblokowany,
- główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
- jeśli używasz DMC2, plik bass.dll musi być dołączony, tak samo jak pliki CNCS##.DLL,
- praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) lub otwieralny w przeglądarce (jak SWF czy HTML5) i powinna być zarchiwizowana.
manipulowanie licznikiem czasu (jak w Half Minute Hero) jest dozwolone, ale nie może on przekroczyć początkowej wartości (np. na starcie gry dostajemy 30 sekund w liczniku na działanie - żaden bonus czasowy w grze nie może sprawić że będziemy mieli uzbierane więcej niż 30 sekund na liczniku w dowolnym momencie gry).
prace w których liczniki są ustawione na zdecydowanie zbyt długie, lub które zbyt często sypią bonusami czasowymi (tak, że ten licznik czasu właściwie nie ma znaczenia) będą uznane za niezgodne z tematem! Etap powinno się przechodzić możliwie jak najszybciej.
Przewidywane nagrody:
I miejsce:
- gra F.E.A.R. na platformę steam!
- 3000 Punktów Prestiżu!
- przynależność do grupy Bohaterowie!
- specjalny kolor użytkownika!
II miejsce:
- 2250 Punktów Prestiżu!
III miejsce:
- 1500 Punktów Prestiżu!
Dla wszystkich uczestników:
- 750 Punktów Prestiżu!
- Kopia prac na wieczność!
Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 11.12.13 (środa), godziny 23:59. Macie 20 + 7 + 3 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające ok. 3 dni głosowanie. Wiadomość zgłoszeniowa powinna zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).
Do Bitwy, gotowi... START! |
|
|
|
|
Sporek
Bohater Producent Wody w Proszku
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 349
15764 Prestiż
|
Wysłany: 11-11-2013, 22:50
|
|
|
O kurde placek... muszę coś pomyśleć, w sumie temat nie aż tak trudny bo limit czasowy w grze, ale jak się dłużej zastanowić, to trzeba pogłówkować... no zobaczymy |
_________________
|
|
|
|
|
duur
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 178
19 Prestiż
|
Wysłany: 11-11-2013, 22:59
|
|
|
deja-vu Click Jamu w Katowicach? |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 12-11-2013, 13:31
|
|
|
pikor, To gra ma trwać krótko, a nie tworzenie. |
|
|
|
|
Ludwig
Plutonowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 96
2294 Prestiż
|
Wysłany: 12-11-2013, 21:41
|
|
|
Wchodzę w to! Jestem na etapie kombinowania nad jakimiś błyskotliwym pomyslem, ale to jest trudniejsze niż się wydaje. |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 13-11-2013, 23:33
|
|
|
Żeby batalia nabrała nieco tempa dla zwycięzcy batalii dorzucam grę na platformę steam - First Encounter Assault Recon, bardziej popularnie kojarzoną jako F.E.A.R.
Warto się postarać, gdyż jest to naprawdę wybitnie dobry FPS! (w przeciwieństwie do jego sequeli niestety)
PS: Jest to oczywiście całkowicie niezwiązane z tym, że gra została dodana do humble bundle. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Sporek
Bohater Producent Wody w Proszku
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 349
15764 Prestiż
|
Wysłany: 14-11-2013, 16:05
|
|
|
Fadex napisał/a: | Żeby batalia nabrała nieco tempa dla zwycięzcy batalii dorzucam grę na platformę steam - First Encounter Assault Recon, bardziej popularnie kojarzoną jako F.E.A.R.
Warto się postarać, gdyż jest to naprawdę wybitnie dobry FPS! (w przeciwieństwie do jego sequeli niestety)
PS: Jest to oczywiście całkowicie niezwiązane z tym, że gra została dodana do humble bundle. |
Super A ja wpadłem na pomysł na grę na bitwe Miałem pomysł już podobny, ale mówie sobie - za ambitny na bitwę. Więc zrobię wersje małą, a kiedy indziej większą |
_________________
|
|
|
|
|
BROO
Pupogłowy Wizard x-)
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 502
31680 Prestiż
|
Wysłany: 26-11-2013, 14:46
|
|
|
Zgłaszam wniosek o przesunięcie deadline-u na kolejny tydzień . |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 26-11-2013, 17:31
|
|
|
Ktoś jeszcze za? |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
BulletHead
Bohater
Główny edytor:
Posty: 36
12825 Prestiż
|
Wysłany: 26-11-2013, 17:43
|
|
|
Ja jestem za, sam miałem się o to pytać któregoś dnia. Moja produkcja po prostu wymaga trochę więcej czasu. Przez ten dodatkowy tydzień dopieściłbym gierusię do maksimum (mam nadzieję). |
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 1015
15748 Prestiż
|
Wysłany: 26-11-2013, 19:06
|
|
|
Jestem za. Nie miałem dostępu do kompa, a 5 dni to zdecydowanie za mało. |
_________________
|
|
|
|
|
Ludwig
Plutonowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 96
2294 Prestiż
|
Wysłany: 26-11-2013, 23:32
|
|
|
Ja jestem za przedłużeniem co najmniej o tydzień |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 26-11-2013, 23:38
|
|
|
Lud się domaga, lud dostaje. I tak nikt jeszcze nie wysłał pracy
Nowy termin: ósmy grudnia. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Sporek
Bohater Producent Wody w Proszku
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 349
15764 Prestiż
|
Wysłany: 27-11-2013, 20:24
|
|
|
SUPER ! Ja miałem robić, ale dokończyłbym na kolanie, a tak będzie może coś porządnego, ratuje mi to mocno życie (przez każde żet xD) |
_________________
|
|
|
|
|
Ludwig
Plutonowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 96
2294 Prestiż
|
Wysłany: 04-12-2013, 19:50
|
|
|
Ciekawi mnie co byście powiedzieli na przesunięcie terminu o jeszcze parę dni |
|
|
|
|
|