[Zręcznościowa] Gra z gatunku Beat'em up |
Autor |
Wiadomość |
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 12-11-2014, 00:01 [Zręcznościowa] Gra z gatunku Beat'em up
|
|
|
Gatunek: Beat'em up
Autor: ViS
Opis:
Projekt rozpoczęty już niemal rok temu na MMF Developer 2.
Wszystko robiłem w nim od podstaw. Z braku czasu musiałem porzucić po kilku miesiącach.
Teraz reaktywuję. Jest to niby typowy beat'em up z rozgrywką przypominającą Double Dragon,jednak zupełnie innym klimatem.
Głowną atrakcją gry ma być możliwość wykorzystywania do walki różnych obiektów (np.samochody,budki telefoniczne) i tym samym wykonywanie długich,ciekawych kombosów.
Projekt jest dość ambitny jak na moje możliwości więc nie wiem co z tego wyjdzie.
Narazie nie ma się co rozpisywać. Obecny stan projektu na załączonym filmiku.
Filmik z gry:
http://www.youtube.com/watch?v=eqnHPizXD8k |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 12-11-2014, 00:36
|
|
|
W sumie to naprawdę sensownie wygląda . Trochę animacje sztywne, bo sobie obrałeś trochę złożony styl graficzny i elementów w tle za mało, ale walka sama w sobie -> bardzo fajna. Może by ją jeszcze ciut przyspieszyć.
Pracuj dalej, bo warto. |
_________________
|
|
|
|
|
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 12-11-2014, 16:53
|
|
|
Rzeczywiście animacje są nieco drętwe. Od początku mi się to nie podobało więc pewnie będę to przerabiał. Tła w zasadzie nie ma wcale bo nad poziomami jeszcze nie pracowałem. Co do przyspieszenia rozgrywki to sporo kombinowałem i takie tempo wydaje się być najbardziej optymalne.
Spróbuję z modelami. Rozwiąże to problem sztywnych animacji jak również znacznie poprawi grafikę. Pierwszy model już się tworzy.
http://i57.tinypic.com/k3nka0.jpg
[ Dodano: 06-12-2014, 20:45 ]
Tak wyglądają gotowe sprity. Starałem się żeby było jak najmniej widoczne że to modele 3d.
http://i58.tinypic.com/208zfic.jpg |
Ostatnio zmieniony przez ViS 15-01-2015, 22:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8524 Prestiż
|
Wysłany: 06-12-2014, 22:05
|
|
|
W sumie aż tak bardzo się nie różni od poprzedniej wersji, ale pewnie dzięki temu łatwiej Ci będzie robić animacje. Trochę mi to przypomina starą grę Fighting Force, tyle że w 2D. Tam też można było wszystko rozwalić i wszystko użyć do walki. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 06-12-2014, 22:55
|
|
|
Różni się bardzo rozmiarem. Stare sprity są jakieś 5 razy mniejsze więc po rozciągnięciu do rozmiaru nowych pojawiają się wielkie piksele. Wcześniej gra była w 800x450, teraz HD 720p lub więcej. Zobaczę jeszcze jak to będzie wyglądało. |
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8524 Prestiż
|
Wysłany: 06-12-2014, 23:12
|
|
|
No tak, chodziło mi o widok w oddaleniu, że nie widać tak bardzo różnicy. Jeśli masz zamiar zastosować zbliżanie kamery, to wiadomo, że jakość będzie znacznie wyższa.
Czy ona nie ma trochę za szerokich bioder? |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8524 Prestiż
|
Wysłany: 06-12-2014, 23:36
|
|
|
Aha, rzeczywiście dosyć podobnie wygląda. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 15-01-2015, 22:25
|
|
|
Zaczynam już animować modele. Na początku jest z tym trochę roboty ale później można będzie bardzo szybko tworzyć sprity używająć tych samych sekwencji dla wielu postaci.
http://oi61.tinypic.com/oaufbp.jpg |
|
|
|
|
Aleks
Moderator Wilczek
Główny edytor:
Skype:
Pomógł: 78 razy Posty: 636
28588 Prestiż
|
|
|
|
|
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 16-01-2015, 19:55
|
|
|
Raczej freeware. Zobaczymy co z tego wyjdzie i jakie będzie zainteresowanie grą. Narazie nie planuję zarabiać na tym.
[ Dodano: 15-02-2015, 21:02 ]
Szybki test nowych spritów https://www.youtube.com/watch?v=FFTx_sPE1ws |
|
|
|
|
Sporek
Bohater Producent Wody w Proszku
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy Posty: 349
15764 Prestiż
|
Wysłany: 21-02-2015, 03:12
|
|
|
ViS napisał/a: | Raczej freeware. Zobaczymy co z tego wyjdzie i jakie będzie zainteresowanie grą. Narazie nie planuję zarabiać na tym.
[ Dodano: 15-02-2015, 21:02 ]
Szybki test nowych spritów https://www.youtube.com/watch?v=FFTx_sPE1ws |
Chyba widziałem kiedyś ten twój projekt, ale nie jestem pewien.
Super model, bardzo mi się podoba, ale zrób też wersję taką dla tych postaci z 1 filmiku np. tej kobiety I nad tłem będziesz musiał popracować więcej. No i nad cieniowaniem. Powodzenia Fajne to może być |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Sporek 21-02-2015, 19:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 18-03-2015, 20:05
|
|
|
Zaczyna to powoli jakoś wyglądać. Zdecydowałem się pozostać przy rozdzielczości 960x540 ze względu na wydajność i rozmiar gry. Gra używa direct3d9 więc przy skalowaniu jakość obrazu zbytnio nie spada.
Mam mały problem z direct3d9. Zawiesza mi się komputer kiedy testuję grę w edytorze. Po utworzeniu pliku exe lub testowaniu w trybie standard gra działa normalnie. Ktoś wie co może być przyczyną i jak to naprawić? |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 18-03-2015, 22:17
|
|
|
ViS napisał/a: | Zawiesza mi się komputer kiedy testuję grę w edytorze. Po utworzeniu pliku exe lub testowaniu w trybie standard gra działa normalnie. Ktoś wie co może być przyczyną i jak to naprawić? |
Nie wiem, ale mogę polecić aktualizację DX i MMFa. Być może problem został już naprawiony. Jeśli nie, to zgłoś problem na bugtrackerze Clickteamu. |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 19-03-2015, 07:34
|
|
|
Nieźle wygląda.
Komputer, czy MMF? Bo jest bug, chyba został naprawiony w CF2.5, że aplikacja w trybie z przyspieszeniem sprzętowym po zamknięciu zostaje w procesach, a MMF nie odpowiada. Trzeba wtedy wejść w menedżer i ją zamknąć.
A build and run Ci działa normalnie? |
_________________
|
|
|
|
|
|