NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Zręcznościowa] Gra z gatunku Beat'em up
Autor Wiadomość
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 31

3071 Prestiż
Wysłany: 12-11-2014, 00:01   [Zręcznościowa] Gra z gatunku Beat'em up

Gatunek: Beat'em up

Autor: ViS

Opis:
Projekt rozpoczęty już niemal rok temu na MMF Developer 2.
Wszystko robiłem w nim od podstaw. Z braku czasu musiałem porzucić po kilku miesiącach.
Teraz reaktywuję. Jest to niby typowy beat'em up z rozgrywką przypominającą Double Dragon,jednak zupełnie innym klimatem.
Głowną atrakcją gry ma być możliwość wykorzystywania do walki różnych obiektów (np.samochody,budki telefoniczne) i tym samym wykonywanie długich,ciekawych kombosów.
Projekt jest dość ambitny jak na moje możliwości więc nie wiem co z tego wyjdzie.
Narazie nie ma się co rozpisywać. Obecny stan projektu na załączonym filmiku.


Filmik z gry:
http://www.youtube.com/watch?v=eqnHPizXD8k
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 12-11-2014, 00:36   

W sumie to naprawdę sensownie wygląda ;) . Trochę animacje sztywne, bo sobie obrałeś trochę złożony styl graficzny i elementów w tle za mało, ale walka sama w sobie -> bardzo fajna. Może by ją jeszcze ciut przyspieszyć.

Pracuj dalej, bo warto.
_________________
 
 
     
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 31

3071 Prestiż
Wysłany: 12-11-2014, 16:53   

Rzeczywiście animacje są nieco drętwe. Od początku mi się to nie podobało więc pewnie będę to przerabiał. Tła w zasadzie nie ma wcale bo nad poziomami jeszcze nie pracowałem. Co do przyspieszenia rozgrywki to sporo kombinowałem i takie tempo wydaje się być najbardziej optymalne.

Spróbuję z modelami. Rozwiąże to problem sztywnych animacji jak również znacznie poprawi grafikę. Pierwszy model już się tworzy.

http://i57.tinypic.com/k3nka0.jpg

[ Dodano: 06-12-2014, 20:45 ]
Tak wyglądają gotowe sprity. Starałem się żeby było jak najmniej widoczne że to modele 3d.

http://i58.tinypic.com/208zfic.jpg
Ostatnio zmieniony przez ViS 15-01-2015, 22:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8524 Prestiż
Wysłany: 06-12-2014, 22:05   

W sumie aż tak bardzo się nie różni od poprzedniej wersji, ale pewnie dzięki temu łatwiej Ci będzie robić animacje. Trochę mi to przypomina starą grę Fighting Force, tyle że w 2D. Tam też można było wszystko rozwalić i wszystko użyć do walki.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 31

3071 Prestiż
Wysłany: 06-12-2014, 22:55   

Różni się bardzo rozmiarem. Stare sprity są jakieś 5 razy mniejsze więc po rozciągnięciu do rozmiaru nowych pojawiają się wielkie piksele. Wcześniej gra była w 800x450, teraz HD 720p lub więcej. Zobaczę jeszcze jak to będzie wyglądało.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8524 Prestiż
Wysłany: 06-12-2014, 23:12   

No tak, chodziło mi o widok w oddaleniu, że nie widać tak bardzo różnicy. Jeśli masz zamiar zastosować zbliżanie kamery, to wiadomo, że jakość będzie znacznie wyższa.
Czy ona nie ma trochę za szerokich bioder?
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 31

3071 Prestiż
Wysłany: 06-12-2014, 23:30   

Nie sądze...Ale postacie muszą być nieco nieproporcjonalne. Chciałem uzyskać efekt zbliżony do DD Neon http://bulk2.destructoid.com/ul/225238-neon1.jpg z odrobinę bardziej poważnym wyglądem postaci.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8524 Prestiż
Wysłany: 06-12-2014, 23:36   

Aha, rzeczywiście dosyć podobnie wygląda.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 31

3071 Prestiż
Wysłany: 15-01-2015, 22:25   

Zaczynam już animować modele. Na początku jest z tym trochę roboty ale później można będzie bardzo szybko tworzyć sprity używająć tych samych sekwencji dla wielu postaci.

http://oi61.tinypic.com/oaufbp.jpg
 
     
Aleks 
Moderator
Wilczek


Główny edytor: GDevelop
Skype:
Pomógł: 78 razy
Posty: 636

28588 Prestiż
Wysłany: 16-01-2015, 15:32   

Na jakiej licencji zamierzasz opublikować grę?
_________________
( Przystan Ocalenie | Centaurus | Skrzydlaty Pies | WWF | Nakarm Psiaka )
 
     
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 31

3071 Prestiż
Wysłany: 16-01-2015, 19:55   

Raczej freeware. Zobaczymy co z tego wyjdzie i jakie będzie zainteresowanie grą. Narazie nie planuję zarabiać na tym.

[ Dodano: 15-02-2015, 21:02 ]
Szybki test nowych spritów https://www.youtube.com/watch?v=FFTx_sPE1ws
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 21-02-2015, 03:12   

ViS napisał/a:
Raczej freeware. Zobaczymy co z tego wyjdzie i jakie będzie zainteresowanie grą. Narazie nie planuję zarabiać na tym.

[ Dodano: 15-02-2015, 21:02 ]
Szybki test nowych spritów https://www.youtube.com/watch?v=FFTx_sPE1ws

Chyba widziałem kiedyś ten twój projekt, ale nie jestem pewien.
Super model, bardzo mi się podoba, ale zrób też wersję taką dla tych postaci z 1 filmiku np. tej kobiety :) I nad tłem będziesz musiał popracować więcej. No i nad cieniowaniem. Powodzenia :) Fajne to może być :)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Sporek 21-02-2015, 19:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 31

3071 Prestiż
Wysłany: 18-03-2015, 20:05   

Zaczyna to powoli jakoś wyglądać. Zdecydowałem się pozostać przy rozdzielczości 960x540 ze względu na wydajność i rozmiar gry. Gra używa direct3d9 więc przy skalowaniu jakość obrazu zbytnio nie spada.

Mam mały problem z direct3d9. Zawiesza mi się komputer kiedy testuję grę w edytorze. Po utworzeniu pliku exe lub testowaniu w trybie standard gra działa normalnie. Ktoś wie co może być przyczyną i jak to naprawić?
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 18-03-2015, 22:17   

ViS napisał/a:
Zawiesza mi się komputer kiedy testuję grę w edytorze. Po utworzeniu pliku exe lub testowaniu w trybie standard gra działa normalnie. Ktoś wie co może być przyczyną i jak to naprawić?

Nie wiem, ale mogę polecić aktualizację DX i MMFa. Być może problem został już naprawiony. Jeśli nie, to zgłoś problem na bugtrackerze Clickteamu.
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 19-03-2015, 07:34   

Nieźle wygląda.

Komputer, czy MMF? Bo jest bug, chyba został naprawiony w CF2.5, że aplikacja w trybie z przyspieszeniem sprzętowym po zamknięciu zostaje w procesach, a MMF nie odpowiada. Trzeba wtedy wejść w menedżer i ją zamknąć.

A build and run Ci działa normalnie? ;)
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group