NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Sonda 141

Czy tworzysz lub planujesz zrobienie komercyjnej produkcji?
Tak, tworzę
43%
 43%  [ 10 ]
Planuję
26%
 26%  [ 6 ]
Marzę - potrzebuję więcej doświadczenia
17%
 17%  [ 4 ]
Wolę robić freeware
13%
 13%  [ 3 ]
Głosowań: 23
Wszystkich Głosów: 23

Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 25-06-2017, 13:32   Sonda 141

Czy tworzysz lub planujesz zrobienie komercyjnej produkcji?
Ostatnio zmieniony przez Fadex 04-06-2018, 21:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
GHPL 
Starszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 386

6075 Prestiż
Wysłany: 25-06-2017, 16:32   

Tak
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 25-06-2017, 20:48   

Planuję, aczkolwiek nie wiążę z tym większych nadziei finansowych. Ot, po prostu dla rozrywki.
Mam już jeden dość ambitny plan (tak na kilka lat tworzenia). Aktualnie jedynie w fazie projektu, z warstwą fabularną która powstaje już od 1,5 roku. Niewątpliwie chciałbym kiedyś dokończyć ten projekt i pokazać jakie fajne rzeczy są możliwe w grach jeśli tylko przysiądzie się z odrobiną wyobraźni nad historią.
Z góry też mówię że nie będę ścigał żadnych piratów, jak ktoś nie ma pieniędzy na kupno gry a chciałby zagrać - droga wolna ;)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 26-06-2017, 09:37   

kiedyś planuję coś zrobić, teraz to nawet konta w banku nie mogę założyć, nie mówiąc już o DG 😬
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 26-06-2017, 09:49   

Marzę o zrobieniu czegoś komercyjnego i jak widzę jaki shit jest nieraz sprzedawany na steamie, czy google appstorze, to moje morale rosną ;)
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 26-06-2017, 15:18   

Zaznaczyłem "tak" bo coś dłubię, ale nie mam na tyle czasu by poświęcić go więcej, także jak na razie ograniczam się do pracy mgr. ;)
_________________
 
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Steam:
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 27-06-2017, 17:53   

Zawsze robiłem za darmo i nie chcę tego zmieniać. Głównie dlatego, że moje wytwory są na tyle nietypowe, że nie wiem, czy ktoś by chciał to w ogóle kupować, a z tego co wiem, to trzeba włożyć trochę kasy, żeby w ogóle trafiło to do sprzedaży, więc pewnie by mi się nawet nie zwróciło.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
2D Artist


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 231

3194 Prestiż
Wysłany: 29-06-2017, 09:53   

Tak, bo akurat w branży gier od paru lat już siedzę, a jest na dysku jeden projekt, który by wypadało dać na Steam Direct. Podobnie jak Fadex nie oczekuję, że będzie z tego jakaś wielka kasa. Planuję podziałać w tym kierunku po prostu by nabyć nowej wiedzy i doświadczenia, a jak będzie to się okaże.
 
     
mhpAC 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct 2
Pojedynki: być może
Steam:
Skype:
Posty: 33

310 Prestiż
Wysłany: 01-07-2017, 21:46   

Marzę :P
dzisiaj z kolegą o tym rozmawialiśmy. Mamy zamiar coś stworzyć, ale nie wiemy kiedy
_________________
jedyne do czego się nadaję, to średniej jakości grafika xD
 
     
Oskar1101 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Steam:
Skype:
Posty: 133

928 Prestiż
Wysłany: 02-07-2017, 02:59   

Dla mnie zdecydowanie freeware. Wolę robić to co lubię i kiedy mam na to ochotę, niż psuć sobie przyjemność z programowania terminami, zagrywkami marketingowymi czy tworzeniem pod rynek, a nie pod własny pomysł i gust.
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: MMF Express
Posty: 644

18047 Prestiż
Wysłany: 07-07-2017, 23:12   

Już stworzyłem i planuje robić to dalej :)
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 08-07-2017, 15:20   

Robię i dłubię ten WTDK i od 2 lat zmieniam założenia i przerabiam rozgrywkę bo coś zawsze nie pasuje i zaczyna mnie to męczyć.
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
Jakim 
Młodszy chorąży
Mjuzik Mejker


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Steam:
last.fm:
Posty: 263

21763 Prestiż
Wysłany: 24-07-2017, 23:00   

Udało się raz, ale więcej - nie planuję.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group